Известие

Collapse
No announcement yet.

Ламбда сонда - съвет

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Вчера си сложих новата сонда и направихме адаптация.За резултати ще пиша по-нататък.
    Alfa Mito 1.4
    156 2.0 155 ex
    156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
      Вчера си сложих новата сонда и направихме адаптация.За резултати ще пиша по-нататък.
      Каква пък адаптация направихте. Най-много да е трябвало 3-4 кабела да свържете.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
        Вчера си сложих новата сонда и направихме адаптация.За резултати ще пиша по-нататък.
        Да и на мен ми стана интересно за адаптацията?

        Comment


        • #19
          Last edited by nikotm; d.m.y г., 17:52.
          Alfa Mito 1.4
          156 2.0 155 ex
          156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
            Колега що не се информираш малко преди да сееш мозък във форума
            и кво е адаптирано
            я кажи тука да чуем

            ПП фнимателно с изразите да не се трием
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #21
              @nikotm

              Адаптация се прави, цикълът е дълъг - студен двг, топъл двг, студен двг, топъл двг ... В тая жега както "бързо" изстиват двигателите...

              Comment


              • #22
                Моята ламбда е за сменяне,но аз съм с ГИ(Ландиренцо) и ми казаха,че вече сондата не играела никаква роля.Дразни ме,че колата ми на бензин изобщо не работи както трябва прекъсва и е мудна,а на газ е перфектна.Въпроса ми е има ли смисъл да сменям ламбдата ?
                Un Amore Grande!
                Alfa Romeo 147t.s. 2002sigpic
                Skoda Favorit 94 с АГУ (ама не инж. )
                http://www.bokota.snimka.bg/album.ph...=6687668&lp=30

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от bokota Покажи съобщение
                  Моята ламбда е за сменяне,но аз съм с ГИ(Ландиренцо) и ми казаха,че вече сондата не играела никаква роля.Дразни ме,че колата ми на бензин изобщо не работи както трябва прекъсва и е мудна,а на газ е перфектна.Въпроса ми е има ли смисъл да сменям ламбдата ?
                  Здрасти колега,не искам на-дълго и на-широко да ти пиша(от постовете писани по-горе) защо е по-добре да си смениш сондата.Аз също съм с ГИ(Ландиренцо)и ги имах същите поблеми,който ти е казал че сондата не влияе те е заблудил много.Аз смених дебитомера и содата и последвала адаптация и сега да чукна дърво нямам проблеми ни бензин ни на газ нито при студеното палене.
                  Alfa Mito 1.4
                  156 2.0 155 ex
                  156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                  Comment


                  • #24
                    Има смисал от смяната,но ми казаха че прес 6 месеца ще трабва да сменям сондата като изгоряла от газтта,да съм си я карал на бензин.

                    Comment


                    • #25
                      Да не отварям нова тема...
                      Значи, смених ламбда сондата с друга(за пробата само,работеща но да кажем втора употреба), двг промени работата си моментално, но както всички знаем, компа започва да се убочава с "новата" сонда, та на въпроса КОЛКО КМ СЕ САМОУБОЧАВА КОМПА, казаха ми 100-200км ама..., някой знае ли колко точно?
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • #26
                        Знам че за по малко става - 20 - 30 км.....спорно е и съществуват различни мнения.....из западните форуми битува съвета след ресет на екуто, за самуобучение да се изръчка колата из различните режими.....за 15-30 км.....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #27
                          Внимавайте какви сонди слагате !
                          Аз сложих някаква на BERU и си сърбам попарата.
                          Бях я закупил предварително за около 120лв. мислех да спестя някой лев и да не взимам по-скъпа.
                          Ми тя си работи когато иска сега разхода ми е минимум към 15-20/100 просто "смях" от всякъде.
                          С Реното мога да изкарам 2-3 дена с 20 лв а алфата 2-3 часа каране.
                          Посъветвайте се със опитен сервиз ! ! !
                          Не следвай път - върви, където няма път и остави следа
                          Рено Лагуна 1.8 1996 95hp
                          Алфа Ромео 156 1.8 144hp(или нещо от тоя сорт беше)

                          Comment


                          • #28
                            Въпросната "нова" сонда е от същата кола като моята, но понеже колата е на ремонт, та я взех за проба, щото мойта нещо е мудна и на бензин изобщо не върви добре(поне до 3-4000), после литва ама го няма тоя кеф от ускорението.
                            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                            Горе главата, нищо че е празна...

                            Comment


                            • #29
                              10 км. са нужни за адаптация. Даже и по-малко. При мен на 8-мия километър някъде ЕКУ-то си взема параметрите и това е. Но от БОШ казват 10 км. То по принцип винаги така, се казва повече, за да е сигурно. Ти и за зануляване на ЕКУ-то казват "чакайте 90 секунди, но те дефакто са 30 да речем" Исках да кажа, че не са 100, 200, 30, 40.

                              10 км. са нужни като не е нужно да се ръчка, а да се кара както си карате обикновено. Изобщо е грешно да се прави нещо по-различно. Изтривате и си карате както до сега. ЕКУ-то си знае работата.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #30
                                На диагностиката ми дава цифра 0.45...майсторът ми каза, че това се отнася до ламбда сондата и ако цифрата не се променя по време на работа на мАтора, значи сондата е за смяна....въпросът ми е какво ще стане ако при това положение, тоест "неработеща ламбда сонда", не се смени, ами "белисима" продължи да се кара така?!
                                ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                                DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                                ВАЗ 21079 1990 г.

                                Comment

                                Working...
                                X